18 Eylül 2011 Pazar

"Ümit & Meral Şeker" Çiftinin Haydarpaşa Çekimi...


facebook.com/ozgeds

17 Eylül 2011
Haydarpaşa- istanbul
photo: Özge Dinsel
www.ozgeds.com/


Bir daha bu kadar eğlenceli, kalabalık, hep sevdiğim ve yanımda olmasını istediğim herkesin olduğu bir çekim yaparmıyım bilmiyorum. Ama sanırım olacak. Çünkü bu grupta bekar arkadaş çok:)
Daha önce eklediğim fotoğraf çekimlerini İzmir- Foça da yaptık. O da bir bu kadar eğlenceliydi. Işıkçım, kamera arkası fotoğrafçım hepsi arkadaş olunca sanki iş değilde, eğlenmeye geldik gibiydi. 
Ben bu çifti tanıyalı, aslında bu kadar samimi olalı çok olmadı. Ama sanki uzun yıllardır sıkı fıkı arkadaşız.
Ne desem yaptılar. Acayip uyumlu ve ışıl ışıl hep güler yüzlüydü gelinim ve damadım:)  E arkada coşturan arkadaşlar da harikaydı zaten. Canım Osman'ım, Mahmut, Emrah, Dilek, Ayşe, Elif, Bilge, Sena....
Haydarpaşa çekimlerinde daha kalabalıktık. Herkes balon şişirdi önce. En çokta tabi ki Osman:) Sonra kimi arada yardım etti. Kimi oturup izledi. Kimi "Özgee bizi de çeker misin" diyerek bana sevgilisiyle pozlar verdi:) Yine yukarıda saydığım bu ekip. Daha anlatacak çook güzel detay var aslında. Neyse ki güle oynaya, en sonunda da birbirimizi çeke çeke, hatta İstanbul'a Haydarpaşa'dan giren çıkan halkın seyrettiği bir grup olduk. Fotoğraf çekimi bittikten sonrada harika bir eğlenceye gittik. Ve acayip eğlendik.
Bu çekimler ve bu çift ŞEKER çift sayesinde aynı ortamda bulunduğum bütün arkadaşlarım, anladım ki  biz hep böyle kalırsak beraberken hep mutlu oluruz:)
Sizi daha çok sevdim:)
Öz...:)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder