27 Ocak 2012 Cuma

Hayal Gerçekleştiren Bir Yaz Geliyor...

Bu yılın baharı bekleme heyecanı bende erken başladı. Bu miss gibi bembeyaz karlı bir günde bu yazıyı yazmak ayrıca güzel. Çünkü bu yaz da bembeyaz gelinlerle geçecek. Rengarenk geçecek. Çiçekler, balonlar, plaklar, farklı düşünceler havada uçuşuyor şuanda. Ve gelinlerimin hepsi öyle güzel ki, bu bile heyecanlanmama yetiyor. Bir an önce yaz gelsin, o günün sabahına uyanalım istiyorum.  Beraber çalışmaya karar verdiğimiz andan itibaren harika sohbetler geçmeye başladı aramızda. Arkadaş olduk, dedikodu yapar olduk :) Gelinliği çiçeği duvağı beraber seçer olduk. Yani herşeyin dışında, harika arkadaşlıklar kuruldu daha şimdiden. Süper fikirleriniz önerileriniz ortaya harika şeyler çıkacak hissi veriyor bana. Çekim öncesi herkesle uzun uzun, yüz yüze mutlaka görüşeceğiz. Bütün detayları konuşacağız.
Her gelin- damadın tek tek hikayesini yazdığım zamanı düşünüyorum. Şimdiki heyecanımın kat kat fazlası olacaktır eminim:)
Herşey Çok güzel Olacak:)
Görüşmek Üzere
Özge:)

...Bu arada logomu nasıl buldunuz? Her zaman ki gibi Osman'ın eseri. Ben çok beğendim. İç açıcı. Ben uğur böceklerine ve yusufçuklara hayranımdır hep. Uğur böceğinin, naifliği, yusufçuğun da gücü ve rengarenkliği çok etkili. O yüzden benimde logom benim için çok anlamlı.
Yusufçuklar, büyük birleşik gözleri, güçlü saydam (Kanatları), göz alıcı renkleri ile tanınırlar. Hareketleri daha hızlı ve devamlıdır.Yusufçuk adını, yüz güzelliği ve rengarenk kaftanı ile meşhur Yusuf Peygamberden aldığı iddia edilir. Yusufçuklar genelde güneşli havalarda uçmayı tercih ederler. Görme duyuları çok gelişmişdir. 
Bu harika özellikleri olan Yusufçuk, güzelliği ve gücü ile benim fotoğraflarımın sembolü olsun:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder