1 Eylül 2011 Perşembe

Kumsalda Anne-Kız Eğlencesi!!!

Çok eğlenceli bir çift:) Çift diyorum, çünkü bu anne kız, harika bir ikili olmuşlar. Cıvıl cıvıl, arkadaş gibi,  acayip uyumlular. Yalova- Çiftlikköy'de güneş batmak üzereyken, çok eğlenceli bir çekim yaptık. Hemde çok kısa bir sürede. Klara, objektife bakmayı pek sevmiyor. O, sadece kumsalda koşup, ıslanıp kahkahalar atıp, annesiyle eğlenmek istiyordu. Ama harika kareler çıktı. Annesiyle kumsalda yarışlar yaptı, el ele döndüler. Başlarda, bana bak Klara, buraya deyip durduk ama sonra anladık ki  böyle olmaz. Sonra sesimi çıkarmadım. Koştu, düştü, ıslandı, beni unuttu bile:) Ama doğal hallerinden daha güzel anlar çıktı ortaya haliyle:) Çekik gözleri, sıcacık ve kocaman bir gülümsemesi var Klara'nın. Bu sonsuz enerjisi de annesinden geliyor diye düşündüm ben:) 
Hep böyle cıvıl cıvıl, kocaman kahkahalarla ve arkadaşça geçsin ömrünüz Nevra ve minik kız arkadaşı Klara:) 







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder