17 Şubat 2012 Cuma

Fotoğraf Turnesi'nde Sizinle Buluşalım....

www.ozgeds.com  1.yılı mutluluğu ile bir sürpriz kampanya düzenlemek istedim. Hem renkli olsun hemde çok uzaklara da ulaşayım istedim. Ve en çok sevdiğim şehirlerdeki gelin ve damatlara ulaşıp, o güzel şehirlerde fotoğraflamak geldi içimden. Bunu uyumadan düşündüm:) sabah kalkıp hemen herkeslere duyurdum. Fotoğraflarımın daha çok uzaklara ulaşmasını istedim.
Uzun süreli bir kampanya olacak. Şanslı çiftlerimiz öncelikle eğer bu belirlediğim 5 şehirden birinde bulunup yada burada fotoğraf çektirmek istiyorlarsa, ozge@ozgeds.com  mail adresime beraber çekilmiş en güzel fotoğraflarını, bulundukları şehri ve fotoğraf çektirmek istedikleri tarihi yazıyorlar.
Ve hemen bende onlara bu sürprizin bütün detaylarının yazdığı mail ile cevap veriyorum. Ve beklemede kalıyorlar.Bizde fotoğraf ekibi arkadaşlarımla beraber her şehirden şanslı çifti seçiyoruz, duyuruyoruz ve bütün detayları görüşerek heyecanla çiftimizin bulunduğu şehre gidiyoruz.

Detaylar;
Aşağıdaki şehirlerde bulunan yada düğün fotoğrafı çektirmek isteyen çiftlerimiz, 
ozge@ozgeds.com adresine 
*Beraber çekilmiş fotoğraflarını, 
*Hangi şehirde olduklarını
*Düğün tarihlerini yazarak sürpriz kampanyadan haberdar olabilirler. 
Bu kampanyayı evlenecek olan yakınınıza hediye edebilirsiniz.*
*İZMİR-ÇEŞME
*MARDİN
*NEVŞEHİR- KAPADOKYA
*BODRUM
*ESKİŞEHİR 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder