28 Mart 2012 Çarşamba

Büyükada Portre Çekimi

Merhaba;
Uzun süredir gelin damatlarla ilgilendiğim için, portre çekimlerime ara vermiştim. Ama dün harika bir dönüş yaptık:) Facebook Sayfamdan yaptığım duyuru sonucu ve ortak bir arkadaşımız sayesinde tanıştığım Emel ile Büyükada da dopdolu bir çekim yaptık. Önce bisikletlerimizi kiraladık ve düştük yollara baka baka geze geze beğendiğimiz yerde hop durup çekim yaptık. Bize bizi tanıştıran Hilal ve benim canım ciğerim Sezen de eşlik etti. Hem harika bir ada turu yaptık, hemde iş:) Rengarenk bir bahar çekimi oldu. Çok eğlendik, çok saçmaladık :) Ortaya çıkanda işte bu fotoğraflar oldu. Umarım beğenirsiniz... Çekimi kampanya tarzında bilmeden, tanımadan, seçerek yaptığım için Emel'den de çekim günü hakkındaki düşünlerini anlatan bir kaç cümle yazmasını istedim.  Onuda yayınlıyorum!!!.....
Şimdi sıra (gelinlerimden arta kalan zamanlarda) diğer modellerde.....:)
Özge DS 


Öncelikle bugün için çok çok teşekkür ederim. 
Çekime gelmeden önce korkularım vardı. Ya olmazsa diye. 
Ama çekim başladığı andan itibaren bir an bile böyle düşünmedim gerçekten çok samimi ve sıcakkanlısın.
Çekimlerin çok hoşş bu işi gerçekten çok seviyorsun ve bunu her karede belli ediyorsun. 
Sezen ablada süperdii ya motivasyon falan çok iyiydi. 
Kendimi hiç yabancı gibi hissetmedim sanki ilk defa karşılaşmamızda daha öncede tanışıyormusuz gibi sohbet havası da vardı . 
Bisikletle dolaşmamız, Vanlı abiyle sohbetler:) 
Ayrıcada çok bonkörsünüz :D Çok iyi ağırlandık:)
Haha:) fayton çekimleri ne komkti ya herkes poz verdirmeye çalışıyor .d 
Kısacası bu mesleginiz devamında başarılar dilerim :) 
Fotoğraf makinesinin en yakıştığı kişisin herhalde:)  Daha ne iyi fotoğraflar çekeceksin eminim. 
Fotograf çekmiyorsun, adeta o anı yaşıyorsun bu da senin için çok büyük bir avantaj :D 
Süpersinizz, bugün için çok çok teşekkür ederim yinee , hiç bir zamn unutamayacağım bir anıım oldu :) 
Hilal arkadaşıma da teşşekkür ediyorum :D Beni sizinle tanıştırdığı için :D 
Emel Şahin 
27 Mart 2012














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder